OXO Transitions Kubek Twardy Ustnik 6m+ P
OXO Transitions Kubek Twardy Ustnik 6m+ P
Kod produktu - 30828
OXO Transitions Kubek Twardy Ustnik 6m+ Pink
Numer kat.6187803
Seria OXO Tot Transitions to kubki które rosną wraz z dzieckiem. Posiadają wymienne kompatybilne części, uchwyty i pokrywki, które ułatwiają przejście z kubeczka dla niemowlaka, aż do starszych dzieci pijących samodzielnie. Każdy z kubków z serii Transitions ma wymienne części, dzięki czemu możesz dostosować je do potrzeb swojego dziecka na każdym etapie.
Poręczny i lekki kubek z ustnikiem i uchwytami idealnie mieści w małych rączkach dziecka. Ustnik na kubku został zaprojektowany tak, aby płyn mógł płynąć tylko wtedy gdy maluch pije, bez obaw o rozlanie czy przeciekanie. Unikalna zakrętka kubka typu twist-in jest szczelna, a kubek i picie w środku pozostaje bezpieczne nawet po upuszczeniu czy przechyleniu się kubeczka. Uchwyty po obu stronach kubka można w łatwy sposób zdjąć w razie potrzeby.
Pojemność: 150 ml
Cechy:
- poręczny i lekki
- zdejmowane, wymienne uchwyty
- kubek jest przeźroczysty, dzięki czemu łatwo można kontrolować poziom płynu w kubku
- kształt kubka idealnie dopasowany do rączek malucha
- idealny w domu czy na spacerze
- nie zawiera ftalanów, BPA i PVC.
Użytkowanie:
- można myć tradycyjnie lub w zmywarce
- nie używać w kuchence mikrofalowej
Wymiary: 9,5 x 6,5 cm
Wymiary w opakowaniu:
- szerokość 11 cm
- wysokość 19 cm
- głębokość 7 cm
OXO to Amerykańska marka istniejąca od 1990 roku, oferując ponad 850 artykułów gospodarstwa domowego z różnych kategorii. Jej produkty, są już dostępne w 75 krajach oferując ponad 850 artykułów. Uznawane na świecie za wzorowy przykład efektywnego wykorzystania zasad projektowania uniwersalnego. Każdy produkt opracowano zgodnie z zasadą projektowania uniwersalnego, czyli zaprojektowanie produktów dla najstarszych i najmłodszych, dla praworęcznych i leworęcznych, dla kobiet i mężczyzn, oraz dla osób o szczególnych potrzebach. Produkty OXO zdobyły ponad 150 międzynarodowych nagród za opakowania, wzornictwo i tożsamość marki.